ul. Retkińska 104 A, Łódź

ul. Armii Krajowej 1B lok. 11, Radomsko

MenuMenu

Endodencja - leczenie kanałowe pod mikroskopem Łódź Retkinia

Strona główna > Leczenie stomatologiczne - usługi dentystyczne > Endodencja - leczenie kanałowe pod mikroskopem

Endodoncja, czyli leczenie kanałowe jest często ostatnią deską ratunku, pozwalającą na zachowanie zniszczonego próchnicą zęba w jamie ustnej. Nieleczona próchnica, choroby przyzębia oraz inne schorzenia jamy ustnej mogą prowadzić do wnikania bakterii w głąb zęba, powodując jego ból, obumieranie, zmianę koloru czy osłabienie. Gdy proces ten nie zostanie w porę powstrzymany, zniszczony ząb musi zostać usunięty. Endodoncja polega na dokładnym oczyszczeniu kanałów korzeniowych w chorym zębie oraz ich szczelnym wypełnieniu. Zabieg ten ma na celu zabicie bakterii i zahamowanie rozwoju choroby.

Leczenie kanałowe jest często kojarzone z bólem, w naszym gabinecie zaprzeczamy tym poglądom. Dysponujemy najbardziej nowoczesnym sprzętem do znieczulania komputerowego. Jest to bezbolesny i niesamowicie skuteczny sposób znieczulania pacjentów, co sprawia, ze nawet leczenie kanałowe staje się przyjemnością.

Dzięki możliwości użycia specjalistycznego mikroskopu stomatologicznego jesteśmy w stanie „zajrzeć” nawet do najbardziej zakrzywionych kanałów i skutecznie je wyleczyć.

Dla nas każdy ząb jest ważny, dlatego podejmiemy się nawet najtrudniejszych wyzwań i sprawimy, że leczenie kanałowe stanie się przyjemnością.

Nasz gabinet dysponuje najnowocześniejszym sprzętem do leczenia kanałowego - od diagnostyki, mikroskopu operacyjnego bez którego nie można dostrzec szczegółów w obrębie komory zęba i kanałów, usunąć złamanego narzędzia, zlokalizować wąskich kanałów, opracować kanałów zobliterowanych, naprawić perforacji, przeprowadzić powtórnego leczenia kanałowego w przypadku, gdy kanał wypełniony jest wcześniej twardym cementem po najnowocześniejsze systemy narzędzi niklowo – tytanowych i system termicznego wypełnienia kanałów E&Q MASTER , które dają możliwość wypełniania systemu kanałowego szczelin w trzech wymiarach.

To wszystko plus umiejętności naszych lekarzy podnoszą jakość wykonanej pracy, co wpływa na skuteczność leczenia kanałowego. Używając mikroskopu jesteśmy w stanie uratować zęby skazane wcześniej na usunięcie.